Terugluisteren: Kroatië-special ‘De Rest van het Avontuur’

It has been some time ago, on 18-12-2015 exactly, I made my radiospecial about Croatia.
I promised to try to make an archive so who missed the program can listen it at other times. Making the archive took a while and I forgot to provide you the link.
So here it is:
De Rest van het Avontuur special kroatië
The program is spoken in dutch but all music is from my favourite Croatian period.

 

Het is al weer even geleden, op 18-12-2015 om precies te zijn, dat ik mijn radiospecial over Kroatië maakte. Ik had beloofd om een archief te maken zodat wie het heeft gemist het terug kan luisteren op andere momenten. Het maken van het archief duurde even en daarna vergat ik de link te geven.
Hier is die alsnog:
De Rest van het Avontuur special kroatië
Het programma is gewoon in het Nederlands gepresenteerd maar alleen muziek uit mijn favoriete Kroatische periode.

Kroatische vlag

Kroatische vlag

Dit bericht werd geplaatst in Internetradio en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

